WALK OF HOPE voor Malawi

Wij sparen voor een nieuw dak voor Baobab-school!

De kinderen van de Idenburgschool maken zich hard voor de kinderen van de Mulambe school (Baobab school) in Malawi, in het gebied Phulanya! Deze basisschool is in de afgelopen 3 jaar getroffen door 2 cyclonen: cycloon Ana (febr ’22) en cycloon Freddy (mrt ’23). Dat is erg verdrietig. Het schoolgebouw heeft veel renovatie nodig, zodat de kinderen goed onderwijs kunnen krijgen. We beginnen met het sparen voor een nieuw dak! Twee klaslokalen missen een dak, waardoor de kinderen in noodlokalen of onder de boom leskrijgen. De kosten zijn berekend op 5000 euro.

Begin dit jaar is juf Rozemarijn op bezoek geweest bij de school in Malawi. Ze heeft de kinderen er bij ons op school veel over laten zien. We voelen ons daardoor erg betrokken met deze school.
Deze maand gaan wij actie voeren om geld op te halen! Denk aan flessen ophalen, iets verkopen of misschien wel een heitje voor karweitje.

Op vrijdag 21 april, tijdens de Koningsspelen, lopen de kinderen een sponsorloop! We gaan rondjes rennen om geld op te halen. U bent van harte welkom om te komen kijken! De sponsorloop is van 10:00 - 11:00 uur in de speeltuin de Knokkel. Wij zorgen voor koffie/thee en een lekker gebakje die u (natuurlijk) na betaling heerlijk kunt opeten! We hopen zo een groot bedrag op te halen, wat we kunnen doneren aan de Mulambe school!

Helpt u een centje mee?

U kunt uw gift overmaken naar:

NL 44 RABO 0302 4572 91
ST KOPWERK/IDENBURGSCHOOL
Graag met de opmerking: gift Malawi

De financiële stand is op dit moment: 400 euro!

De kinderen en leerkrachten van de Idenburgschool

IMG_3600 IMG_3600